среда, 9 декабря 2015 г.

Модуль 2

Завдяки правильної постановки напрямних питань, учні зможуть більш ефективно працювати. По-перше, перед ними стоїть певна мета і завдання. По-друге, у них визначено шлях для просування у своїх знаннях і преобретение нових. Так само перед учнями стоїть і більш глобальне завдання, при рішення якій їм належить багато расуждать і не тільки в рамках урочної діяльності, але і в рамках філософії. А в даний час розвиток навичок міркування - це дуже важливо і значимо. Вони отримують можливість працювати самостійно і в групах, виносячи на обговорення гострі моменти. І все це достінается шляхом постановки перед ними проблемних питань.
Але для учнів важливо не лише бачити мету, але і прагнути до досягнення певних результатів. І тут дуже важливо заздалегідь обговорити критерії оцінювання. Оцінювання відбувається не тільки в кінці всієї роботи, а й на протеженіі усього часу роботи. Це так зване підсумкове і формуюче оцінювання. За допомогою формуючого оцінювання ми бачимо як вони працюють в процесі, і вони самі можуть це побачити, наприклад, при використання анкетування або самоаналізу, та й при обговорення в групах. Учневі важливо бути успішним, але не менш важливо, щоб і інші це бачили.

Комментариев нет:

Отправить комментарий